Palveluasiantuntija, Lowell Suomi Oy

Lowell Suomi Oy (aiemmin Lindorff Oy) on luotonhallinnan palveluyritys, joka on auttanut yrityksiä ja ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa jo yli 50 vuotta.

Palveluksessamme on Suomessa 450 työntekijää Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Asiakaspalvelumme palvelee yli puolta miljoonaa suomalaista laskujen ja velkojen hoitamisessa vuosittain.

Olemme osa Lowell Groupia, Euroopan toiseksi suurinta luotonhallintayhtiötä, jonka tavoitteena on tehdä luottojen hallinnasta helpompaa kaikille. Tuotamme suomalaisille yrityksille palveluja ja toimialakohtaisia ratkaisuja laskutukseen, perintään ja luottopäätöksentekoon. Lue lisää lowell.fi

Asiakaspalveluosastomme Turussa ja Lahdessa keskittyvät laskutuksen ja perinnän asiakkaiden palvelemiseen puhelimitse. Tuemme toimintaamme tehokkailla itsepalvelukanavilla ja useilla erityyppisillä automaattitekstiviesteillä parantaaksemme loppuasiakkaiden palvelukokemusta. Meillä työskentelee noin sata asiakaspalvelun ammattilaista. 


Haemme nyt Turun toimipisteeseen

PALVELUASIANTUNTIJOITA

sekä vakituiseen (1) että määräaikaisiin (2) työsuhteisiin.

Palveluasiantuntijana työtehtäviisi kuuluu huolehtia asiakasyritystemme asiakkaiden palvelemisesta maksamiseen liittyvissä asioissa, asiakkaiden neuvominen ja heille tilanteeseen sopivan ratkaisun tarjoaminen. Palveluasiantuntijana huolehdit siitä, että jokainen asiakas saa asiakaslähtöistä ja vastuullista asiakaspalvelua parhaalla palveluasenteella. Pääasiallisin työvälineesi on puhelin ja koet luontevaksi sekä puheluiden vastaanottamisen että asiakkaille soittamisen. Myös asioiden dokumentointi ovat luonnollinen osa työnkuvaasi.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta:

  • kokemusta asiakaspalvelusta hektisessä työympäristössä
  • hyviä kommunikointitaitoja ja valmiuksia neuvotella asiakkaiden kanssa haastavissakin vuorovaikutustilanteissa
  • taitoa löytää nopeasti ratkaisuja ja päätöksentekokykyä
  • kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja toimia harkiten myös kiireessä
  • soveltuvaa koulutusta (esim. kaupallinen tai muu sopiva ammatillinen koulutus)

Ruotsin ja englannin kielen vahva osaaminen katsotaan eduksi.

Odotamme sinulta positiivista asennetta, yhteispelihenkeä, kykyä työskennellä annettujen työtehtävien mukaisesti ja halua tehdä hyvää tulosta. Olet oma-aloitteinen, itseohjautuva ja haluat kehittää itseäsi. Olet nopea omaksumaan uusia järjestelmiä sekä toimintaohjeita. Olet innokas ja vastuullinen.

Tarjoamme monipuolisen ja vaihtelevan asiakaspalvelutyön, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Asiakasneuvojan työssä on mahdollisuus kehittyä todelliseksi laskutuksen ja perinnän moniosaajaksi laajan tehtäväkentän ja monipuolisten työtehtävien myötä. Saat hyvän perehdytyksen sekä jatkuvaa koulutusta ja valmennusta osaamisesi kasvattamiseksi. Tarjoamme lisäksi näköalapaikan kehittyviin palveluihin, itsenäisen ja täynnä kehitysmahdollisuuksia olevan vastuualueen monimuotoisessa työyhteisössä.

Lowell on avoin ja reilu työnantaja, joka tarjoaa hyvät henkilöstöedut, joustavat työn tekemisen mahdollisuudet sekä ihanat, energiset ja rohkeat ihmiset ympärille.

Palvelemme asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 8–20 sekä lauantaisin klo 10–15.

Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen 14.12.2018 mennessä oheisen linkin kautta. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä. Täytämme paikat heti soveltuvien henkilön löydyttyä, joten toimi nopeasti! Huomioithan, että emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse. Hakemuskäsittelystä ja esivalintaprosessista vastaa Smilen rekrytointiasiantuntijat.

Lisätietoja tehtävästä antaa Smile Henkilöstöpalvelut/Ari Myllyniemi, 040 060 9803.

Hae työpaikkaa